Tillsammans

Bygger vi Föreningen

Tillsammans Bygger vi föreningen

Tillsammans Bygger vi föreningen

Valberedningens förslag

Valberedningen kommer att lämna följande förslag till ny styrelse på årsmötet där alla utom två är nyval. Nuvarande ordförande Niklas Söderström har från start varit tydlig med att han ansåg sig själv vara en nödlösning så detta är bara en naturlig följd av detta. Två ledamöter blev dock valda på 2 år och sitter alltså kvar.

Valberedningens förslag:

Nyval
Ordförande: Peter Fredriksson
Magnus Tidstrand (2år)
Linda Löfstedt Karlsson (2år)
Thomas Högardh (1 år)
Sebastian Nilsson (1 år)

Sitter kvar gör:
Dennis Lund och Anna Petersson.

Relaterade inLägg

Första Nyförvärven

Sportchef Niklas Söderström kommer i kväll med efterlängtade besked. Två nyförvärv på ett bräde. Så här säger ”Söder”: -Nu har vi landat dom två första

Läs mer »

Aspero Idrottsgymnasium är en unik skola där samtliga elever kombinerar studier med sin idrott.