Tillsammans

Bygger vi Föreningen

Tillsammans Bygger vi föreningen

Tillsammans Bygger vi föreningen

Inför Östersunds IK

Nu duggar matcherna tätt och så skall det vara i slutspel / kvalserier. På torsdagen är det dags för Östersunds IK.

Så här säger Fredda inför matchen:

”Östersund är härnäst. Kul med ett nytt lag i Halmstad. Topplagen avlöser varandra. Vi kommer från en försluts i Väsby där vi inte är nöjda med vår prestation. Nu handlar det om att studsa tillbaka och hoppa upp på hästen igen. Visa att vi är ett bra lag och göra det jobbet som krävs.

Laget är intakt och inga skador.”

Relaterade inLägg

Första Nyförvärven

Sportchef Niklas Söderström kommer i kväll med efterlängtade besked. Två nyförvärv på ett bräde. Så här säger ”Söder”: -Nu har vi landat dom två första

Läs mer »

Aspero Idrottsgymnasium är en unik skola där samtliga elever kombinerar studier med sin idrott.