Tillsammans

Bygger vi Föreningen

Tillsammans Bygger vi föreningen

Tillsammans Bygger vi föreningen

Förlängt samarbete med Aspero

Aspero Idrottsgymnasium och Hammers har förlängt sitt samarbete i ett tvåårigt avtal.

Så här säger Aspero:

”Halmstad Hammers var en av initiativtagarna till uppstarten av Aspero Idrottsgymnasium 2002. Tack vare det långvariga och täta samarbetet erbjuds eleverna en helhetslösning där fokus under skoltid ligger på individuell utveckling och som följs upp av Hammers juniortränare och juniorsportchef under kvällsträningar och matcher.”

Härligt att vi fortsätter vårt samarbete med Aspero. Det gynnar verkligen båda parter.

Relaterade inLägg

Första Nyförvärven

Sportchef Niklas Söderström kommer i kväll med efterlängtade besked. Två nyförvärv på ett bräde. Så här säger ”Söder”: -Nu har vi landat dom två första

Läs mer »

Aspero Idrottsgymnasium är en unik skola där samtliga elever kombinerar studier med sin idrott.