Tillsammans

Bygger vi Föreningen

Tillsammans Bygger vi föreningen

Tillsammans Bygger vi föreningen

A-lagets första samling

På tisdag den 6/8 har A-lagets sin första samling för säsongen och sedan träffas man varje kväll resten av veckan för olika aktiviteter.

Det blir information och intern presentation tillsammans med olika fys-tester och löpning mm.

Nu drar säsongen 2024/2025 igång på allvar.

Relaterade inLägg

Första Nyförvärven

Sportchef Niklas Söderström kommer i kväll med efterlängtade besked. Två nyförvärv på ett bräde. Så här säger ”Söder”: -Nu har vi landat dom två första

Läs mer »

Aspero Idrottsgymnasium är en unik skola där samtliga elever kombinerar studier med sin idrott.