Tillsammans

Bygger vi Föreningen

Tillsammans Bygger vi föreningen

Tillsammans Bygger vi föreningen

Inför Linden

I morgon lördag kl. 16:00 är det dags för Linden Hockey att besöka Halmstad för match i ATG Hockeyettan Södra Vår.

Så här säger Fredda om det hela:

”Ny match och en ny utmaning väntar imorgon mot Linden. Vi kommer från en ny seger emot Nyköping senast. Där vi visar både karaktär och moral. Vi skall jobba vidare på det spel vi börjat med. Det handlar om att vara konsekventa i det vi gör.

Vi kommer med samma trupp som senast.”

Dags att bättra på den nya segersviten hoppas vi.

Relaterade inLägg

Första Nyförvärven

Sportchef Niklas Söderström kommer i kväll med efterlängtade besked. Två nyförvärv på ett bräde. Så här säger ”Söder”: -Nu har vi landat dom två första

Läs mer »

Aspero Idrottsgymnasium är en unik skola där samtliga elever kombinerar studier med sin idrott.